Cuidem vides,
som més que emergències

L’única teleassistència amb suport emocional que connecta amb professionals sociosanitaris

Des de
10€/mes
Seguiment
proactiu

Seguiment
proactiu

Sense
permanència

Sense
permanència

Alta
gratuïta

Alta
gratuïta

Atenció
360º

Atenció
360º

Deterioració cognitiva
i solitud

Deterioració cognitiva
i solitud

Fàcil
installació

Fàcil
installació

logo

68.451 persones

confien en els nostres serveis

Un servei professional d’atenció i ajuda remota

Pensat per a oferir seguretat, autonomia i acompanyament continu a persones majors, amb discapacitat, o en situació de dependència.
Dispositius avançats i un equip humà especialitzat

Dispositius avançats i un equip humà especialitzat

Resposta ràpida davant qualsevol emergència

Resposta ràpida davant qualsevol emergència

Seguimiento diario y apoyo emocional para la persona y sus familiares

Seguimiento diario y apoyo emocional para la persona y sus familiares

Nuestros servicios

L’opció més accessible
Des de 10€/mes

Essencial 10

Servei de teleassistència domiciliària dirigit principalment a persones que, per la seva situació personal, edat o estat físic, necessiten ser atesos en cas d’emergència.

Seguretat bàsica a casa

Sollicita informació
  • Botó d’emergència 24/7
  • Installació senzilla
  • Atenció immediata
  • Només 10€/mes (IVA INCLÒS)

Utilitza-ho només quan ho necessitis

servicio

Un servei dirigit a persones amb dependència lleu que volen sentir-se tranquil·les en cas d’emergència. Amb només prémer un botó, el nostre equip respon a l’instant per a donar-te l’ajuda que necessitis. Perquè sentir-te segur i acompanyat, també és cuidar-te.

Resposta ràpida davant caigudes, malestar o qualsevol incident. Ideal per a persones autònomes que valoren la seva independència, o persones acompanyades que volen sentir-se segures.

Domusvi

Més de 30 anys d’experiència en la cura de les persones

A DomusVi tenim un model integral d’atenció centrada en la persona. El nostre servei de teleassistència no es tracta només de tecnologia: és proximitat, confiança i compromís social.

68.451 persones

Confien en els nostres serveis

Professionals especialitzats

En psicologia, treball social i salut

Xarxa de recursos propis

A més, complementem amb serveis de salut a casa: metges, fisioterapeutes, podòlegs i psicòlegs entre d’altres

Cobertura a tot el país

El que expliquen les nostres famílies

“El meu pare surt a caminar cada dia. Saber que porta el dispositiu amb GPS em dona la tranquil·litat que necessitàvem.”
Manuel • Familiar
Gràcies a la teleassistència de DomusVi, sé que la meva mare no està mai sola. L’atenció és ràpida i humana.”
María G. • Filla d’usuària
“Des que la meva mare té la teleassistència de DomusVi, dormim tranquils. El dia que es va marejar, la van atendre en segons i ens van avisar de seguida.”
Laura • Filla d’usuària
“Vaig tenir una caiguda a casa, vaig prémer el botó i en segons van parlar amb mi. Van avisar el meu fill i els serveis mèdics. Em vaig sentir acompanyat.”
Antonio R. • Usuari
divisor

Sollicita informació o contracta avui mateix

Truca’ns gratis:
900 10 44 24
Et truquem sense compromís:
Sollicitar trucada

Preguntes freqüents

Installació ràpida i senzilla

Al domicili o amb dispositius mòbils.

L’usuari porta un botó d’emergèn

O polsera amb localitzador.

Davant de qualsevol necessitat

Prem el botó i s’activa la trucada al centre.

El nostre equip valora la situació i activa l’ajut necessari

Familiars, serveis sanitaris o cossos d’emergència.

Realitzem seguiment regular

I trucades d’acompanyament.

Què passa si premo sense voler el botó de Teleassistència?

No passa res, els nostres professionals atenen la trucada com si fos una emergència, preguntant si ha passat alguna cosa, si no hi ha cap motiu per a la trucada aprofitaran per saludar-te i assegurar-se que estàs bé.

Puc utilitzar el servei fora del meu domicili?

Si contractes el servei de Teleassistència Mòbil, podràs fer ús del servei tant dins com fora de casa.

Em puc dutxar amb el penjoll/polsera?

És clar que sí, el penjoll/polsera està especialment preparat per poder dutxar-s’hi. A més, és absolutament recomanable portar-lo durant la dutxa, ja que, es tracta d’una situació en què solen passar accidents.

Si no hi ha electricitat, què passa amb el servei?

En cas de produir-se una fallada a la xarxa elèctrica, els nostres dispositius compten amb una bateria que té més de 48 hores d’autonomia per continuar funcionant amb normalitat. A més, el mateix equip envia un avís al nostre Centre d’Atenció alertant de la decisió que s’ha produït perquè els nostres professionals puguin gestionar l’alerta i assegurin que el servei no s’interromp en cap moment.

En cas de tenir un marcapassos, es pot utilitzar el botó penjant/polsera?

Sí, són completament compatibles.

Què es necessita per installar-lo?

No cal tenir línia fixa, ja que una de les nostres modalitats de servei així ho permet.

La installació i el manteniment tenen algun cost?

No, són equips de fàcil auto instal·lació i el manteniment de l’equip és completament gratuït.

Hi ha permanència?

El nostre servei de Teleassistència no té permanència, només trucant al nostre telèfon d’atenció gratuïta i comunicant la baixa, el nostre personal d’Atenció al Client us facilitarà tot el procés.

Entitats que confien en nosaltres