Cuidem vides,
som més que emergències
L’única teleassistència amb suport emocional que connecta amb professionals sociosanitaris
Des de
10€/mes
10€/mes
68.451 persones
confien en els nostres serveis
Un servei professional d’atenció i ajuda remota
Pensat per a oferir seguretat, autonomia i acompanyament continu a persones majors, amb discapacitat, o en situació de dependència.
Nuestros servicios
68.451 persones
Confien en els nostres serveis
Professionals especialitzats
En psicologia, treball social i salut
Xarxa de recursos propis
A més, complementem amb serveis de salut a casa: metges, fisioterapeutes, podòlegs i psicòlegs entre d’altres
Cobertura a tot el país
El que expliquen les nostres famílies
Preguntes freqüents
Installació ràpida i senzilla
Al domicili o amb dispositius mòbils.
L’usuari porta un botó d’emergèn
O polsera amb localitzador.
Davant de qualsevol necessitat
Prem el botó i s’activa la trucada al centre.
El nostre equip valora la situació i activa l’ajut necessari
Familiars, serveis sanitaris o cossos d’emergència.
Realitzem seguiment regular
I trucades d’acompanyament.
Què passa si premo sense voler el botó de Teleassistència?
No passa res, els nostres professionals atenen la trucada com si fos una emergència, preguntant si ha passat alguna cosa, si no hi ha cap motiu per a la trucada aprofitaran per saludar-te i assegurar-se que estàs bé.
Puc utilitzar el servei fora del meu domicili?
Si contractes el servei de Teleassistència Mòbil, podràs fer ús del servei tant dins com fora de casa.
Em puc dutxar amb el penjoll/polsera?
És clar que sí, el penjoll/polsera està especialment preparat per poder dutxar-s’hi. A més, és absolutament recomanable portar-lo durant la dutxa, ja que, es tracta d’una situació en què solen passar accidents.
Si no hi ha electricitat, què passa amb el servei?
En cas de produir-se una fallada a la xarxa elèctrica, els nostres dispositius compten amb una bateria que té més de 48 hores d’autonomia per continuar funcionant amb normalitat. A més, el mateix equip envia un avís al nostre Centre d’Atenció alertant de la decisió que s’ha produït perquè els nostres professionals puguin gestionar l’alerta i assegurin que el servei no s’interromp en cap moment.
En cas de tenir un marcapassos, es pot utilitzar el botó penjant/polsera?
Sí, són completament compatibles.
Què es necessita per installar-lo?
No cal tenir línia fixa, ja que una de les nostres modalitats de servei així ho permet.
La installació i el manteniment tenen algun cost?
No, són equips de fàcil auto instal·lació i el manteniment de l’equip és completament gratuït.
Hi ha permanència?
El nostre servei de Teleassistència no té permanència, només trucant al nostre telèfon d’atenció gratuïta i comunicant la baixa, el nostre personal d’Atenció al Client us facilitarà tot el procés.